Ik heb een vraagje. Ik heb vorige week een 3G gekocht. (Volgens mij het dat in het Nederlands een "dongel". Mooi woord vind ik dat, vooral als je het op z'n Gronings uitspreekt ;-))
De verbinding is behoorlijk traag en het is redelijk duur, maar ik ben blij dat ik nu ook 's avonds en in het weekend internet kan hebben. En vooral als ik voor mijn werk op reis ben. In het binnenland heb ik natuurlijk niet altijd bereik, maar toch wel vaak.
Omdat de verbinding niet 100% is, wil ik het liefst met een druk op de knop op één pagina alle nieuwe posts krijgen, die gemaakt zijn sinds mijn laatste bezoek aan het forum. Dan kan ik deze rustig off-line lezen, en mijn antwoorden formuleren.
Ik weet dat op het forum de functie "View new content" bestaat, maar dat is georganiseerd per topic. Dan moet je nog doorklikken naar de posts, en dat duurt behoorlijk lang bij mij (en kost geld
Denk je dat het mogelijk is om dit op het niveau van posts te organiseren? Dus één pagina met alle (volledige) posts die gemaakt zijn sinds mijn laatste bezoek.
Bedankt,
-LeRoc

Help
Start New Topic
Add Reply

MultiQuote