de Ronde Tafel: Nieuwe posts op één pagina - de Ronde Tafel

Jump to content

Nieuwe posts op één pagina vanwege dongel

#1 User is offline   LeRoc 

• Gelovige in de orde van de pannekoek
  • Group: Members

Posted 10 April 2010 - 13:38

Moi Merijn,

Ik heb een vraagje. Ik heb vorige week een 3G gekocht. (Volgens mij het dat in het Nederlands een "dongel". Mooi woord vind ik dat, vooral als je het op z'n Gronings uitspreekt ;-))

De verbinding is behoorlijk traag en het is redelijk duur, maar ik ben blij dat ik nu ook 's avonds en in het weekend internet kan hebben. En vooral als ik voor mijn werk op reis ben. In het binnenland heb ik natuurlijk niet altijd bereik, maar toch wel vaak.

Omdat de verbinding niet 100% is, wil ik het liefst met een druk op de knop op één pagina alle nieuwe posts krijgen, die gemaakt zijn sinds mijn laatste bezoek aan het forum. Dan kan ik deze rustig off-line lezen, en mijn antwoorden formuleren.

Ik weet dat op het forum de functie "View new content" bestaat, maar dat is georganiseerd per topic. Dan moet je nog doorklikken naar de posts, en dat duurt behoorlijk lang bij mij (en kost geld ;))

Denk je dat het mogelijk is om dit op het niveau van posts te organiseren? Dus één pagina met alle (volledige) posts die gemaakt zijn sinds mijn laatste bezoek.

Bedankt,
-LeRoc
"Jan pankouk, Jan poffert, Jan eerappeldaif, dij zat onder toavel en kreeg wat mit slaif"

#2 User is offline   De Ander 

• ...computer says: "No"...

Posted 10 April 2010 - 14:38

Geen gek idee Merijn.
Een beetje zoals op de homepage van het SU forum. Je weet wel. ;)
Als je de weg kwijt bent, kom je nog eens ergens.... :)

#3 User is offline   Merijn 

• Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin

Posted 01 May 2010 - 15:45

oeps had dit topic helemaal over het hoofd gezien. Ik moet even nadenken hoe een overzicht per post te organiseren is.

Alvast een tip: gebruik de Lo-Fi skin (selectie onderaan de pagina) die is een heel stuk sneller dan de default.

#4 User is offline   SebasTiaan 

• Addict Member

Posted 23 July 2010 - 17:35

Dit is voor mij ook een handige functie, ik ben ook 's avonds en in het weekend afhankelijk van een dongel. Hoe klinkt dat op zijn grunn?
"Ik ben vandaag mezelf niet. Misschien ben ik u wel" (Sjaak Bral, Column "Ik Radicaliseer", Haagsche Courant)

#5 User is offline   Merijn 

• Administrator

Posted 23 July 2010 - 18:16

Als ik weer wakker ben (heb vandaag onderweg naar groningen twee keer op een parkeerplaats in de auto mijn ogen dicht gedaan..) zal ik er dit weekend naar kijken. Dit weekend denk ik ook upgraden.

#6 User is offline   SebasTiaan 

• Addict Member

Posted 30 July 2010 - 09:02

View PostMerijn, on 23 July 2010 - 18:16, said:

Als ik weer wakker ben (heb vandaag onderweg naar groningen twee keer op een parkeerplaats in de auto mijn ogen dicht gedaan..) zal ik er dit weekend naar kijken. Dit weekend denk ik ook upgraden.

:). Alleen als je tijd, zin en energie hebt hoor. Het was geen "waar blijft het nou"-bericht. Slapen is ook belangrijk. (Moet vandaag mijn scriptie inleveren, heb vannacht dus niet geslapen, ben sinds gisterochtend non-stop bezig, nu zo'n 25 uur).
"Ik ben vandaag mezelf niet. Misschien ben ik u wel" (Sjaak Bral, Column "Ik Radicaliseer", Haagsche Courant)

#7 User is offline   Merijn 

• Administrator

Posted 30 July 2010 - 10:59

de druk, DE DRUK whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :crazy_pilot:

Share this topic:

Fast Reply

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Webhosting verzorgt door LS Hosting