de Ronde Tafel: de ronde tafel als forum - de Ronde Tafel

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

de ronde tafel als forum feedback

#1 User is offline   leon Icon

• Junior Member
  • PipPip
  • Group: Members

Posted 10 March 2010 - 13:22

Ik wil jullie bij deze bedanken voor de gastvrijheid maar ik meld me af als lid, ik vind het forum niet bij me passen, het lijkt meer op een wie heeft gelijk forum, met name Kelev, je hebt weinig invoelingsvermogen en lijkt alleen je gelijk te willen hebben, prima maar niet voor mij, het word al gauw erg saai zo, doe er wat mee zou ik zeggen, verder is het een erg rustig forum, te weinig diversiteit en te weinig spannend.
Misschien heb je er iets aan, denk eens aan je lay out of meer betrokkenhied van mensen /deelnemers,

Maar bedankt en succes verder, het gaat jullie goed

Leon

oh en kelev je kunt mijn account deleten, kon dat ook al niet vinden waar ik dat kon doen???

This post has been edited by leon: 10 March 2010 - 13:22

#2 User is offline   De Ander Icon

• ...computer says: "No"...
  • Icon

Posted 10 March 2010 - 14:29

View Postleon, on 10 March 2010 - 13:22, said:

Ik wil jullie bij deze bedanken voor de gastvrijheid maar ik meld me af als lid, ik vind het forum niet bij me passen, het lijkt meer op een wie heeft gelijk forum, met name Kelev, je hebt weinig invoelingsvermogen en lijkt alleen je gelijk te willen hebben, prima maar niet voor mij, het word al gauw erg saai zo, doe er wat mee zou ik zeggen, verder is het een erg rustig forum, te weinig diversiteit en te weinig spannend.
Misschien heb je er iets aan, denk eens aan je lay out of meer betrokkenhied van mensen /deelnemers,

Leon

oh en kelev je kunt mijn account deleten, kon dat ook al niet vinden waar ik dat kon doen???

Jammer Leon.

Als je dit soort vragen hebt dan moet je bij Merijn zijn, dat is de admin hier. ;)
Als je de weg kwijt bent, kom je nog eens ergens.... :)

#3 User is offline   Spirit Icon

• Trotse OMA van kleinzoon Fynn!!
  • PipPipPipPipPipPip

Posted 10 March 2010 - 16:50

Ik snap je wel Leon. Ook ik denk wel eens zo als jij nu denkt, toch kom ik hier regelmatig, soms elke dag maar meestal zeg ik niets of weinig. Of juist als het een onderwerp is wat mij wel aanspreekt of waar ik interesse in hebt of zelfs verstand van heb. Ik voel mij weleens in een hoek gedrukt omdat anderen hun waarheid aan mij op willen leggen en dat wil ik niet.
Het met stellige geschrevenen wat soms op dit forum voorbij komt, is ook niet helemaal mijn stijl, maar toch ben ik hier regelmatig, gewoon omdat ik nergens anders een forum vind zoals deze.
Uniek in zijn soort.
Posted ImageAllerbelangrijkste wijsheid is Liefde...

MIJN WEBSITE

#4 User is offline   FataMorgana Icon

• Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Posted 10 March 2010 - 17:02

Tja Leon, Spirit verwoordt al een deel wat ik had willen zeggen.
Ik heb ook regelmatig wel eens het gevoel dat je hier van hoge huize moet komen om het vol te houden tussen de stelligheid van een aantal forumleden hier.
Ik vergelijk het wel eens met mijn leidingevenden op het werk (meerdere situaties en werkgevers) waarmee ik altijd in de clinch lig.
Als ik kritiek geef wordt dat alleen geaccepteerd als ik er een onderbouwd alternatief tegenover zet, anders moet ik mijn mond houden...
En zo steek ik niet in elkaar, ik wil kunnen reageren op mijn gevoel.
Ook als je soms fout zit moet dat geaccepteerd kunnen worden.
Zo krijg je pas eerlijke discussies naar mijn mening.

Maar ik blijf hier ook omdat ik nu eenmaal een die-hard forum debater ben en ik geen andere alternatieven zie waar er "netjes" en op een "volwassen" manier over maatschappelijke zaken (en nog veel meer) gesproken kan worden.

Misschien kan je het eens op Fok proberen of anders zelf een discussieblog openen want daar zijn er al genoeg van. Posted Image Posted Image

#5 User is offline   Merijn Icon

• Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin

Posted 10 March 2010 - 18:44

View Postleon, on 10 March 2010 - 13:22, said:

Leon

Leon,

Jammer dat je je plek hier niet gevonden hebt.
Als je door het gebrek aan inlevingsvermogen van één member hier (dit is jouw mening waar ik mij niet in herken) je besluit om te vertrekken maakt, dan is dat jouw goed recht. Ik vind het persoonlijk saai als iedereen het met elkaar eens is. Dat is ook de basis van dit forum: in contact komen met mensen die juist niet allemaal hetzelfde denken. Natuurlijk zijn er hier ook mensen die wel ideeën delen, maar gelukkig ook mensen die daar hun eigen mening tegenover durven te zetten.

Zoals de anderen ook aangegeven hebben is dit forum een uniek geval.
Het is niet mijn doel om dit forum tot een groot forum te bouwen en daar alles voor in het werk te zetten.
Ik wil een forum waar niet geschreeuwd wordt, waar verschillende soorten unieke, bijzondere mensen die niet allemaal dezelfde mening hebben aanschuiven.

Verder ben ik zelf erg tevreden over de lay-out. Rustig, professioneel en zonder reclame. Alleen de website moet nog aangepast worden maar dat gaat binnenkort gebeuren.

Je account verwijder ik nog niet. Dit is beleid na ervaringen waar ik een account van een member heb verwijdert om er achter te komen dat die member zich kort daarna weer onder een andere naam registreerde.

Tips en tricks kan ik altijd waarderen. Helemaal van iemand die zelf ook een forum heeft.

Misschien dat je je besluit nog overdenkt. Zo niet, dan wens ik je veel succes met je eigen forum en het vinden van een discussieforum dat bij jouw ideeën aansluit.

Merijn.
Ik hoop dat het wel duidelijk is dat ik hier de admin ben.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users