Uitzendtijd: 20:10 - 22:00 uur
Genre: Documentaire
Ned 2
De onrendabelen
Een groeiende groep mensen in Nederland kan niet voldoen aan de steeds strengere eisen die in de prestatiemaatschappij worden gesteld. Vanwege de wieg waarin ze geboren zijn, of door een tekort aan intellectuele bagage of andere vaardigheden, leven zij aan de rand van de samenleving. De documentaire wil deze verwaarloosde groep een duidelijker gezicht geven
Een groeiende groep mensen in Nederland kan niet voldoen aan de steeds strengere eisen die in de prestatiemaatschappij worden gesteld. Vanwege de wieg waarin ze geboren zijn, of door een tekort aan intellectuele bagage of andere vaardigheden, leven zij aan de rand van de samenleving. De documentaire wil deze verwaarloosde groep een duidelijker gezicht geven
Ik kijk de laatste tijd meer films dan dat ik de tv aan heb staan maar hier ben ik wel erg benieuwd naar.
Zie ook dit artikel in Volkskrant / Opinie: De Onrendabelen, Marcel van Dam, 19-11-2009
(nu eerst maar even in dit forum als aankondiging, misschien later naar Maatschappij en Politiek)
This post has been edited by Merijn: 20 November 2009 - 14:49

Sign In
Register
Help

MultiQuote