Ik merk de laatste tijd dat lange topics (dus een hele rits reacties onder elkaar op één pagina) langzaam uit de marge gaan lopen. Wat bedoel ik hiermee? Bovenaan staat volgens mij het design zoals het bedoelt wordt, maar langzaamaan, per post, verschuift het hele zaakje langzaam naar rechts en komt het er ongeveer zo uit te zien:
uit_de_marge.GIF (68.73K)
Number of downloads: 9
(Willekeurig voorbeeld uit een willekeurig topic)
Zoals je ziet gaan dingen langzaamaan door elkaar lopen, want het quote-vak blijft wel staan, maar de rest wordt langzaamaan steeds meer naar recht uitgelijnd. In sommige onderwerpen wordt dit langzaamaan steeds extremer en krijg ik hele vreemde kleine schermpjes (het quick reply venster veranderd mee van grote en wordt dan heel nauw).
Zijn er meer met dit probleem?
Ik heb het op verschillende computers, met verschillende OS'en. Wel altijd met IE (momenteel 7.0, thuis weet ik niet welke versie ik heb).
Daarnaast merk ik dat soms als ik op "New Topic" klik, ik een blanco scherm krijg en F5 dit probleem vaak niet oplost. Ik moet dan vorige klikken en opnieuw op "New Topic" klikken. Dit werkt vaak wel.
Nou anderen ook met dit probleem of ligt het aan mij?

Sign In
Register
Help

MultiQuote
Allerbelangrijkste wijsheid is Liefde...