oplettendlezertje schreef
Oke, ik zal verder mijn mond wel weer houden over taalkwesties. Ik heb weinig zin om bij elke opmerking daarover de hele goegemeente weer over me heen te krijgen.
Hoho, niet zo verongelijkt. Verdedig je zaak man! Als je werkelijk overtuigd bent van je zaak steek je toch niet de witte vlag omhoog bij een beetje tegenspraak?
Zoek de zwakke plek in het betoog van die critici die het zo nodig weer beter moeten weten. Verzin argumenten die aantonen dat wat jij zojuist hebt bedacht uniek is, en dat je het briljant hebt geformuleerd.
En dat het stelletje onbenullen dat gewone taalfouten durft te betitelen als "Creatief taalgebruik" gewoon weer terug moet naar de lagere school om de tweede klas nog eens over te doen ja?.
Lekker speels bezig zijn... Phoe, het mocht wat. Slappe praatjes om je eigen onkunde te maskeren!!
Heb je daarvoor zo je best gedaan al die jaren? Altijd goede cijfers gehaald. Steevast je huiswerk af als enige...
Jawel als enige, want die lapswansen die nu al dat commentaar hebben waren in die tijd te beroerd om ook maar een beetje op te letten.
Dat zou ik zeggen!!
Ja...komt u maar.